قوانین و مقررات

  1. ثبت نام در تمامی دوره های حسابدار موفق و یا خرید بسته آموزشی به منزله پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.
  2. کنسلی دوره یا بسته آموزشی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مبلغ پرداخت شده عودت داده نمی شود. پس فاکتور نهایی خود را با دقت مطالعه کرده و پس از آن اقدام به پرداخت نمایید.
  3. حسابدار موفق متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات پشتیبانی را با شرايط ذكر شده به شخص ارائه نمايد و در صورت نیاز هرکدام از خدمات را قطع کند.
  4. تا زمان دریافت کدرهگیری در سایت باقی بمانید. نداشتن کدرهگیری به منزله عدم خرید بوده و حسابدار موفق تعهدی در قبال ارائه خدمات یا محصولات نخواهد داشت.
  5. تمامی فیلم های بسته های آموزشی و فیلم های ضبط شده بصورت دانلودی است و به صورت فلش، ارسال تلگرامی و هرگونه روش دیگر داده نمی شوند.
  6. گرفتن فیلم دوره از صفحه مانیتور و یا پرکردن فلش مصداق بارز تخلف آموزشی است و در صورت مشاهده این موارد از سوی کارآموز منجر به اخراج وی بدون عودت شهریه خواهیم بود.
  7. در صورت خرید بسته آموزشی پستی، زمان دریافت سفارش خود از صحت بسته و محتویات آن مطمئن شوید.
  8. افرادی که در کلاس های آنلاین شرکت می کنند لازم است تا پیش از شروع کلاس خود مبلغ شهریه را به طور کامل پرداخت کنند تا لینک ورود به کلاس را دریافت نمایند.
  9. کارآموز مکلف است تا تمامی شرایط و اطلاعات موجود در سایت را پیش از پرداخت یا ثبت نام مطالعه کند تا از انتخاب خود اطمینان داشته باشد.
  10. درج اطلاعات نادرست و غیر واقعی شامل اطلاعات تماس و غیره منجر به غیر فعال شدن اکانت شما خواهد شد و حسابدار موفق تعهدی در این قبال نخواهد داشت.
پیمان رسولی | بنیان گذار مجموعه اموزش حسابداری (حسابدارشو)

داستان یک آرزو

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی خیلی قوی و کاربردی برای ورود به بازار کار حسابداری وجود داشته باشه تا فارغ التحصیلان این رشته در سراسر کشور خیلی ساده و تکنیکال دغدغه نبود مهارت و تجربه رو در خودشون از بین ببرند و ترس و استرسشون تبدیل به اعتماد به نفسشون بشه .... آن آرزو اکنون "حسابدار موفق" نام دارد.

پیمان رسولی / بنیان گذار حسابدار موفق